Monday, April 14, 2014

policeman

I was driving down the street, having just finished answering a call when a police man suddenly opened the passenger door, entered and jammed it.
As usual he wanted"something" from me..
Then suddenly he saw the big Rothweiller dog-Jackie at the back-seat with tongue stuck out staring fiercely at him.

POLICEMAN: [Shaking] Ah! You carry dog?

ME: [I bone face] Yes i carry dog,dat one na offense?

POLICEMAN:[Feelinguncomfortable] Na where una D̶̲̥̅̊ε̲̣̣̣̥γ̲̣ ̣̥ come from?

ME: From hospital
POLICEMAN: Ehen! you sick?

ME: No, na person wey d dog bite we go greet

POLICEMAN: [Terribly shaken by now]Ehen! but why d dog dey shake head like dat?

ME: Na so im dey do if e wan bite person.

POLICEMAN: and d dog know you?

ME: Yes nah, no be my dog?

POLICEMAN: [Sweating] This your door, how you dey open am?

ME: how you take enter?

POLICEMAN: Abeg, Na since i dey try open am but e no open [The dog was now getting impatient and gave a small grunt, it's tongue
almost touching the policeman's left ear]

POLICEMAN: [Now leaning toward the dashboard] Oga I take God beg you, open the door for me make I comot, I no go collect anything from you [I opened the door for him and he jumped out, the last thing i heard himsay was:

POLICEMAN: God punish you idiot, eno go ever better for you and your yeye dog, wicked man.

=))º°˚˚˚°ºнaĦaн aº°˚˚˚°º=)) . = ˚°◦º°˚˚˚ °ºнaĦaн aº°˚˚

Ecox

No comments: